קרן לוי אפק

התמונה שלי
קרן לוי אפק סטייליסטית לעיצוב הבית, אופנה ומה שבניהם. הפרטים הקטנים, הצורות והצבעים המקיפים את חיי ממלאים אותי אושר פשוט וילדותי. אשמח לחלוק אתכם מנסיוני ולמלא את ביתכם ועולמכם מעולמי זה. אני משדרגת חפצים ורהיטים על ידי ריפוד וצביעה, יוצרת קומפוזציות בחלל הבית עם צביעת קירות וטפטים, הדבקת קרניזים וכל העולה על רוחי ודימיוני. ניתן לפנות אלי בכל שאלה במייל kukutchka@gmail.com

יום חמישי, 24 בינואר 2013

למה ? כובע


כל הימים חולמת אני על כובע קסמים..
 

התחילה את דרכה כמעצבת כובעים, Gabrielle Bonheur Chanel

מנורת כובעים, מעצב Jake Phipps, מתוך princesse-aux-bidouilles


מתוך marieclairemaison

כובע קטן, מקושט נוצה,
העושה כל מה שאני רוצה.

"la viennoise" , הווינאית של Édouard Manet


שולחן קפה, מעצב  agnieszka muszynska, מתוך homeklondike

"כובע היה לאוניה!"
מיד הוא קופץ מראשי לים
ואני מפליגה בו בכל העולם...

צילום tim walker, מתוך pinterest

ואם יהיה לי בים עצוב,
אומר לו: "כובע, הביתה שוב!"
ואבוא לביתי. ומכל המדינות
לכל חברי אביא מתנות.

מתוך designtraveller




פורים 2011, אני ובחור אנונימי שביקש תמונה, "כי אני מתקופתו"

כובע, עשה שאני אגדל!"
והנה מיד הנני עולה,
וגופי מתמתח ואני גדולה,
ואין כמוני בכל העולם;


מתוך eclektic


מתוך "כובע קסמים"
מילים :לאה גולדברג

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובה