קרן לוי אפק

התמונה שלי
קרן לוי אפק סטייליסטית לעיצוב הבית, אופנה ומה שבניהם. הפרטים הקטנים, הצורות והצבעים המקיפים את חיי ממלאים אותי אושר פשוט וילדותי. אשמח לחלוק אתכם מנסיוני ולמלא את ביתכם ועולמכם מעולמי זה. אני משדרגת חפצים ורהיטים על ידי ריפוד וצביעה, יוצרת קומפוזציות בחלל הבית עם צביעת קירות וטפטים, הדבקת קרניזים וכל העולה על רוחי ודימיוני. ניתן לפנות אלי בכל שאלה במייל kukutchka@gmail.com

יום חמישי, 3 בינואר 2013

אל בורות המים



מאהבתי
הלכתי אל בורות המים
בדרכי מדבר
בארץ לא זרועה
מאהבתי
שכחתי עיר ובית
ובעקבותיך -
בנהיה פרועה -


הפקת אופנה  בצבעי מדבר, xnet


אל בורות המים, אל בורות המים
אל המעין אשר פועם בהר
שם אהבתי תמצא עדין
מי מבוע
מי תהום
ומי נהר


בריכת עין יזרעאל



מנורות מרוקאיות, מתוך MOROCCAN INTERIOR DESIGN STYLE



מתוך bohemianpages




ברכת הקשתות, רמלה


רק אהבתי
נתנה לי צל בקיץ
ובסערת החול הנוראה
רק אהבתי
בנתה לי עיר ובית
היא חיי, והיא
מותי מדי שעה



בור מים , מצדה



 צלם   Alexi Lubomirski ,מתוך Vogue China
 



מתוך   Brie Williams , homedecornews  



מתוך MOROCCAN INTERIOR DESIGN STYLE


שם התאנה
ושם שתילי הזית
ופריחת הרימונים המופלאה
שם אהבתי
השיכורה ולא מיין
את עיניה תעצום לאט לאט

אל בורות המים...




מילים: נעמי שמר
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובה